УСЛОВИЯ




happy-bebe-logo

ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ!

Кухнята моли всички клиенти да НЕ ПРИТЕСНЯВАТ нашите телефонни оператори и доставчици относно часа за доставка.

Ние доставяме до 13:00ч. като краен час за доставка и НЕ можем да се ангажираме с точни или желани часове, тъй като факторите за забавяне са многобройни и са извън контрола на кухнята!


Повече информация и разяснения относно детайлите в нашата работа можете да се запознаете с нашата секция Въпроси и Отговори ТУК

* ОБЩИ УСЛОВИЯ

1. Използвайки услугите на Детска Кухня „Happy Bebe“, клиента автоматично декларира, че Условията за ползване на услугата са му известни и ги приема безусловно, като се съгласява с правото на Детска Кухня „Happy Bebe“ за едностранната им промяна, за която следва да следи в сайта www.happybebe.bg

  • Детска Кухня „Happy Bebe“ запазва правото си да изменя, допълва и редактира настоящите Общи условия за ползване по всяко време, като всички промени се публикуват на следния адрес:
    https://www.happybebe.bg/detska-kuhnq-usloviq

2. Детето трябва да е захранено със всички съставки на приготвяната от кухнята храна спрямо възрастовата му група. Клиента може да види влаганите съставки като разгледа седмичното ни меню. Задължение на клиента е да следи менюто и да прецени дали влаганите съставки в храната са подходящи за детето му, предвид това дали вече са въведени като захранване.

3. Детето трябва да е захранено с:

  • глутен
  • пилешко месо
  • пуешко месо
  • заешко месо
  • телешко месо
  • риба
  • масло
  • сирене
  • извара
  • кашкавал
  • адаптирано и/или прясно мляко спрямо възрастовата група

4. За записването е необходимо да пуснете онлайн заявка през нашия сайт, предоставяйки ни необходимата информация, за да можем да изпълним поръчката Ви.

5. Менюто за деца от 10 месечна възраст е с грамаж 200гр. за супа, 200гр. за основно ястие, 200гр. за течни десерти.

– Предлага се и вариант за 300гр. меню с или без десерт в зависимост от предпочитанията на клиента.

* когато десерта е печен, грамажа му е 120гр., както за меню 200гр., така и за по-голямото меню от 300гр.

6. Детска Кухня „Happy Bebe“ си запазва правото да променя менюто без предизвестие при непредвидени обстоятелства.

7. С цел подобряване на обслужването, Детска Кухня „Happy Bebe“ пази история на телефонните разговори, Viber комуникацията и останалите начини за връзка с нас.


* Условия за играта Покани Приятел

Запознайте се с правилата и условията на играта Покани Приятел
ТУК

 


* Инструкция за съхранение на храната

* Храната е с най-добри качества, според обозначението на етикета. В този времеви интервал храната трябва да се съхранява в хладилник до +4 градуса.

* Детска Кухня „Happy Bebe“ гр. Бургас използва контейнери от полипропилен за пакетиране на храната, произведени от материали в съответствие с Наредба №2 /23.01.2008 г. за специфичните изисквания към материалите и предметите от пластмаси, предназначени за контакт с храни.

* Кухнята не носи отговорност, ако клиентът с действията си доведе до разваляне на храната и последиците от това.

* Политика за възстановяване на заплатена парична сума

Детска Кухня „Happy Bebe“ може да възстанови, след изрично желание на клиента, остатъчната сума от неизползваната заявена храна, като за целта трябва клиентът да предостави издадения му касов бон, за да можем да възстановим остатъка от заплатената и неизползвана сума за храна.

Когато клиентът е поръчал месечен пакет с отстъпка в цената, при възстановяване на заплатената сума се взема предвид регулярната цена на база 1 брой меню, а не промоционалната месечна цена с отстъпка, тъй като по желание на клиента се разваля заявения месечен пакет с промоционална цена.

При разваляне на месечния пакет и възстановяване на остатъчната сума от неизползваната храна, получените бонус храни до момента се таксуват регулярно, без отстъпка, на база 1 брой меню, според актуалните цени към момента за съответния грамаж.


* Политика за използване на бисквитки (cookies)

Политика за бисквитките

Хепи Бебе ООД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките („cookies“) можете да научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Ползвайки уебсайта, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Какво представляват бисквитките:
Бисквитките са малки текстови файлове, които се запазват на Вашия компютър или мобилно устройство, когато посещавате нашия уебсайт. Те позволяват на сайта да запаметява Вашите действия и предпочитания за определен период от време, за да не ги въвеждате всеки път, когато го посещавате.

Как и какви бисквитки използваме:

  • Функционални бисквитки: Запаметяват действия и предпочитания като език, размер на шрифта и други визуални настройки.
  • Бисквитки за сигурност: Предотвратяват измамническо използване на вход данни и предпазват от неоторизиран достъп.
  • Анализиращи бисквитки: Събират статистика за посещения, употреба и поведение на сайта.
  • Бисквитки на трети страни: Позволяват взаимодействие със социални мрежи, Google Analytics и др.
  • Рекламни бисквитки: Показват реклами според интересите Ви.

Лични данни от бисквитките: Използват се само за конкретни функции, свързани с потребителя.

Как да управлявате бисквитките: Повечето браузъри позволяват настройки за приемане или блокиране на бисквитки:

Как се изтриват бисквитки?
Можете сами да изберете дали да приемете бисквитките. Ако желаете, можете да настроите браузъра да Ви уведомява при получаване на бисквитка и да я приемете или откажете. За повече информация посетете: www.aboutcookies.org. Имайте предвид, че деактивирането им може да повлияе на работата на сайта.


* Неначисляване на бонус храна

Детска Кухня „Happy Bebe“ начислява бонус храна винаги в Петък, в заявен от клиента месечен пакет 26 храни + 4 бонус храни, като за това задължително трябва да е изпълнено условието за предплащане на заявения пакет в неговата цялост, в първия ден при първата доставка.

  • В случай, че при първоначално месечен пакет не е последвало плащане в първия ден при първата доставка, кухнята НЕ НАЧИСЛЯВА бонус храна, без значение от причината за пропуснатото заплащане.
  • Към предплатените месечни пакети се начисляват 4 (четири) броя бонус храни. Ако в месеца има 5-ти календарен Петък, бонус храна не се начислява за него.
  • При установен опит за заобикаляне на условията – например при неплащане на първия ден, отказ на следващ и повторно записване – това ще се третира като опит за измама и обслужването ще бъде прекратено. Остатъчната сума ще бъде възстановена по Политиката за възстановяване на суми.
  • Ако клиентът се опита да плати първия ден като единична поръчка, а след това да заяви пакет – това също се счита за опит за неправомерно получаване на бонус храна.
  • Детска Кухня „Happy Bebe“ не е длъжна да напомня на родителите да предплатят пакета или да ги информира за загуба на бонус храните. Задължение на клиента е да осигури навременно плащане.
  • При неплащане в първия ден, кухнята може по човешки да остави храната, но без бонус храни.

 


* Доставка на храна

  • За ВСЕКИ отделен клиент (дете) се таксува отделна доставка към избраното меню, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ дали няколко деца са на един адрес.
  • Детска Кухня “Happy Bebe“ доставя храната до адрес до 13:00 часа като краен час. Обикновено храната се доставя доста преди крайния час.
  • Детска Кухня „Happy Bebe“ НЕ СЕ АНГАЖИРА с точни или желани от клиента часове за доставка! Храната ще бъде доставена до крайния часови диапазон.
  • В А Ж Н О !
  • Детска Кухня „Happy Bebe“ не разполага с повече от 3 минути за доставка за всеки адрес! Забавяне от страна на клиента води до закъснение при останалите.
  • Ако клиентът пренасочи доставката към пункт в последния момент – доставката остава дължима.

* Когато е заявена доставка до адрес, задължение на клиента е да осигури представител до 13:00 часа или място, удобно за оставяне на храната.

* При липса на представител и достъп – храната се оставя в пункт. Ако не бъде взета до 12:30ч, се унищожава според изискванията на контролните органи.

* Ако няма пункт в района извън Бургас и няма посочено удобно място за да се остави – храната се връща в кухнята за унищожение като остава дължима за заплащане

** Доставката е до врата само ако има работещ асансьор. Ако няма – клиентът слиза до входа. При отказ да слезе и да приеме храната – същата се връща в кухнята за унищожение, като остава дължима за заплащане.

*** За населени места извън град Бургас доставката е до адреса, а не до врата.


* Тъй като работим по график, ако клиентът:

  • не отговори на телефона
  • не отвори вратата
  • не отговори на домофона
  • не осигури представител на адреса

– не можем да се връщаме за повторна доставка, тъй като това забавя останалите клиенти.


* Получаване на храната при снеговалеж

Във връзка с обилния снеговалеж през зимата на 2016/2017 година и претърпелите ПТП по това време наши служебни автомобили, в следствие на непочистените междублокови улици във всички квартали, Детска Кухня “Happy Bebe“ гр. Бургас уведомява своите клиенти, че в случай на снеговалеж през зимния период доставката до дома няма да бъде възможна, докато не настъпят условия за достъп до всички блокове – проходими и/или почистени от сняг улици.

Всички клиенти ще получават поръчаната от тях храна в най-близкия до адреса им пункт за раздаване до настъпване на гореописаните условия. Времето за получаване на храната от пунктовете остава както обикновено – до 12:30 часа.

За клиентите на кухнята извън гр. Бургас и отдалечените квартали на гр. Бургас, в които нямаме открит раздавателен пункт, при задържала се снежна покривка по пътя, доставката на храна ще бъде преустановена до нормализиране на пътните условия.

В тези дни на невъзможност за доставка вследствие на снежна покривка по пътищата, храната на клиента НЕ СЕ губи.


* Пунктове за раздаване на храна

Детска Кухня „Happy Bebe“ гр. Бургас откри пунктове за раздаване на храна на територията на гр. Бургас.

Всеки клиент на кухнята, който прецени, че му е по-удобно да си получава храната от пункт, може да заяви храна на пункт в съответния жилищен район посредством нашата онлайн форма към сайта или да ни пише в работно време на нашия Viber на номер 0884 689923. Пунктовете за раздаване на храна можете да видите ТУК.

* Във връзка със задължително разпореждане на РЗИ и ОДБХ гр. Бургас, след изтичане на посоченото време за раздаване – до 12:30 часа, при невзета храна от пункт, храната се прибира обратно от пунктовете в кухнята и се унищожава. Задължението за нейното заплащане остава, тъй като по поръчка на клиента е приготвена храна и за нея са вложени продукти и материали, които следва да се заплатят.

Молим всички родители да взимат от пунктовете заявената от тях храна до 12:30 часа.


* Месечен пакет 26 храни + 4 БЕЗПЛАТНИ бонус храни

При записване за месечен пакет от 26 дни (не е задължително да са поредни), Детска Кухня “Happy Bebe“ предлага на своите клиенти и 4 БЕЗПЛАТНИ бонус храни, които се доставят ВИНАГИ в 4-те Петъка от календарния месец.

За да се възползвате от бонус храната в Петък, НЕ Е задължително записването в кухнята да се осъществи в Понеделник – можете да запишете месечен пакет през който и да е ден от седмицата.

  • БЕЗПЛАТНИТЕ бонус храни при групите от 10 месечна възраст нагоре са винаги без десерт, т.е. получавате супа и основно ястие. Може да се добави и допълнителен десерт към бонус храната, ако клиентът желае.
  • При заявен и предплатен месечен пакет се полагат 4 БЕЗПЛАТНИ бонус храни, без значение колко разтеглен е пакетът във времето.
  • ПРИМЕР: При преместване на храни или временно спрян месечен пакет и впоследствие възобновен, е възможно пакетът да обхване повече от 4 Петъка – например 6 или 7. Бонус храните обаче остават само 4 и при желание за допълнителна храна, тя трябва да бъде заявена отделно.

Ние НЕ задължаваме нашите клиенти с обвързващи пакети или договори, както и предплащане на големи суми наведнъж! Получавате толкова пъти храна, колкото Вие самите изберете.

Забележка:

  • Плащането на избрания от клиента пакет се извършва в деня на ПЪРВАТА доставка до дома за целия избран период.
  • Ако в първия ден от месечния пакет не е направено плащане в пълен размер, БОНУС ХРАНА НЕ СЕ начислява.
  • Под месечен пакет се разбира винаги 26 менюта храна, по 1 (едно) меню на ден. Това не означава календарен месец от 1-во до последно число.

* Как да поръчам?

❗ ВАЖНО !!!

Считано от 15 Май 2024г за летния сезон 2025 се въвеждат промени относно времето за подаване на заявки:

  • Заявки за следващ работен ден ще се приемат всеки ден от Понеделник до Неделя до 20:00ч., но само през сайта от раздел
    Поръчка.
  • Заявки за следващ работен ден, подадени по телефон или Viber чат, ще се приемат всеки ден от Понеделник до Петък до 14:00ч.
  • Доставките се извършват от Понеделник до Петък, като в Събота и Неделя кухнята почива, а през уикенда заявки за следваща седмица се приемат само онлайн през сайта от раздел
    Поръчка.
  • Храната може да се получава или от раздавателен пункт (където има наличен такъв), или с доставка до адрес на клиента, като за доставката има такса за услугата.

Извън горепосоченото работно време няма да има служители на работа.

Доставките по Черноморието се извършват до адрес на клиента, не до врата.

 

Декларация за защита на личните данни