УСЛОВИЯ

УСЛОВИЯ

(92.56%) 242 votes

happy-bebe-logo

ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ!

Кухнята моли всички клиенти да НЕ ПРИТЕСНЯВАТ нашите телефонни оператори и доставчици относно часа за доставка. Ние доставяме до 12:30ч. като краен час за доставка и НЕ можем да се ангажираме с точни или желани часове, тъй като факторите за забавяне са многобройни и различни!

* ОБЩИ УСЛОВИЯ

1. Използвайки услугите на Детска Кухня „Happy Bebe“, клиента автоматично декларира, че Условията за ползване на услугата са му известни и ги приема безусловно, като се съгласява с правото на Детска Кухня „Happy Bebe“ за едностранната им промяна, за която следва да следи в сайта www.happybebe.bg

  • Детска Кухня „Happy Bebe“  запазва правото си да изменя, допълва и редактира настоящите Общи условия за ползване по всяко време, като всички промени се публикуват на следния адрес:  https://www.happybebe.bg/detska-kuhnq-usloviq

2. Детето трябва да е захранено със всички съставки на приготвяната от кухнята храна спрямо възрастовата му група. Клиента може да види влаганите съставки като разгледа седмичното ни меню. Задължение на клиента е да следи менюто и да прецени дали влаганите съставки в храната са подходящи за детето му, предвид това дали вече са въведени като захранване.
3. Детето трябва да е захранено с:

  • глутен
  • пилешко месо
  • пуешко месо
  • заешко месо
  • телешко месо
  • риба
  • масло
  • сирене
  • извара
  • кашкавал
  • адаптирано и/или прясно мляко спрямо възрастовата група

4. Удостоверение от личен лекар за наличието или липсата на хранителни алергии е задължителен документ при записване.

5. За записването е необходимо да пуснете онлайн заявка през нашия сайт, предоставяйки ни необходимата информация, за да можем да изпълним поръчката Ви.
6. Менюто за деца от 10 месечна възраст е с грамаж 210гр. за супа, 210гр. за основно ястие, 210гр. за течни десерти. Предлага се и вариант за 300гр. меню с или без десерт в зависимост от предпочитанията на клиента.
* когато десерта е печен, грамажа му е 120гр., както за меню 210гр., така и за по-голямото меню от 300гр.

7. Детска Кухня „Happy Bebe“ си запазва правото да променя менюто без предизвестие при непредвидени обстоятелства.

8. С цел подобряване на обслужването, Детска Кухня „Happy Bebe“ пази история на телефонните разговори, Viber комуникацията и останалите начини за връзка с нас .


* Инструкция за съхранение на храната

* Детска Кухня “Happy  Bebe“  доставя храната топла и годна за консумация, удостоверено с дневник за изходящ контрол .

*Храната е годна за директна консумация до 12:30 часа, както е обозначено на етикета. След 12:30 часа  храната трябва да се съхранява в хладилник. Съветваме нашите клиенти във връзка с летните месеци и горещото време да се отнасят с повишено внимание към съхранението на храната още от момента на получаването и.

*Детска Кухня „Happy Bebe“ гр.Бургас използва кутии за пакетиране на храната, произведени от материали в съответствие с Наредба №2 /23.01.2008г. за специфичните изисквания към материалите и предметите от пластмаси, предназначени за контакт с храни.

*Кухнята не носи отговорност, ако клиента с действията си доведе до разваляне  на храната и последиците от това. Това важи и за БОНУС храната, доставяна в събота.

* Политика за възстановяване на заплатена парична сума

Детска Кухня „Happy Bebe“ възстановява след изрично желание на клиента остатъчната сума от неизползваната заявена храна.

Когато клиента е поръчал пакет (седмичен или месечен) с отстъпка в цената, при възстановяване на заплатената сума се взема предвид регулярната цена, а не промоционалната, тъй като по желание на клиента се разваля заявения пакет с промоционална цена.


* Политика за използване на бисквитки (cookies)

Cookies (бисквитки) – малки текстови файлове, чрез инсталирането на които, Хепи Бебе ЕООД осигурява най-добра възможност за ползване на уебсайта си, чрез съхраняване на информация за потребителите, възстановяване на информацията за потребителя, проследяване на действия, идентификация и други сходни дейности, например съхранение на информация за услугите, от които се интересува потребителя, с цел предоставяне на подходяща информация при посещението му на уебсайта.

Хепи Бебе ЕООД има право, но не и изрично задължение да използва и/или инсталира бисквитки (cookies) с цел проследяване действията му и предоставяне на релевантна информация.


* Неначисляване на бонус храна

Детска Кухня „Happy Bebe“ начислява бонус храна в Събота, като за това задължително трябва да е изпълнено условието за предплащане на заявения пакет (без значение дали е седмичен или месечен пакет) в неговата цялост, в първия ден при първата доставка.

  • В случай, че при първоначално заявен седмичен или месечен пакет не е последвало плащане в първия ден при първата доставка, кухнята НЕ НАЧИСЛЯВА бонус храна, без значение от причината за пропуснатото заплащане в първия ден.
  • Бяха установени опити за заобикаляне на политиката на Детска Кухня „Happy Bebe“  относно начисляване на бонус храната,а именно неплащане в първия ден на заявения период (без значение от причината), при което обаче кухнята все пак доставя храната, макар и неплатена. Впоследствие на следващ ден клиента се отказва от заявения пакет (след като във вчерашния ден е получил храна,която не е заплатил), и на по-следващ ден отново желае да запише нов пакет с цел да получи по един или друг начин храна бонус, въпреки че изначално заявения  пакет храна не е бил заплатен. При установяване на случаи като този, Детска Кухня „Happy Bebe“ ще ги разглежда като опит за измама за получаване на бонус храна, която не се полага в гореописания случай. В тази връзка, ако клиента действа както е описано по-горе, Детска Кухня „Happy Bebe“  ще възстанови остатъка от заплатената сума предвид Политиката за възстановяване на заплатена парична сума, но ще откаже ново записване и в тази връзка бъдещото обслужване няма да бъде възможно.
  • По същият гореописан начин ще се процедира и с клиенти, желаещи да заплатят първия изминал неплатен от пакета ден като единична поръчка, след което да заяви нов пакет с оглед неправомерно получаване на бонус храна. Винаги ще се зачита първоначално заявеният период за действителен такъв.
  • Детска Кухня „Happy Bebe“ НЯМА ангажимент да напомня на родителя да предплаща пакета си в първи ден (за да не загуби бонус храната), както и да го информира за загубата на бонус храните при неизпълнението на условията по начисляването им. След заявяването на храна би следвало всеки родител да организира заплащането и, така както се заплащат всички останали услуги в ежедневието.
  • В случай на неплащане на пакет, от чисто човешка гледна точка, Детска Кухня „Happy Bebe“ има практика да оставя за малките си клиенти храната,макар и тя да е неплатена, но бонус храни няма да бъдат начислявани в описаните по-горе случаи.

 


* Доставка до дома

  • Детска Кухня  “Happy  Bebe“ доставя храната до дома Ви до 12:30 часа като краен час. Обикновено храната се доставя доста преди крайния час.
  • Детска Кухня „Happy Bebe“ НЕ СЕ АНГАЖИРА с точни или желани от клиента часове за доставка !
  • В А Ж Н О !
  • Детска Кухня „Happy Bebe“ не разполага с повече от 3 минути за доставка за всеки адрес! Всяко забавяне на доставчика ни от страна на клиента води до забавяне в доставката на всички останали клиенти на кухнята, които са след него като адрес. Молим всички клиенти да проявят разбиране и солидарност с останалите клиенти, за да можем да обслужваме всички навреме.   
  • * В случай, че клиента първоначално заявява доставка до адрес и нашият доставчик посещава адреса, като впоследствие клиента при позвъняването на доставчика му заявява да остави храната в най-близкия пункт, в този случай доставката остава дължима тъй като сме посетили адреса.

* Задължение на клиента е да осигури представител на адреса до 12:30 часа за доставката.
* В случай, че клиента не е осигурил представител на адреса в деня  на доставката, заявената храна се оставя в най-близкия пункт. Ако храната не бъде взета и от пункта до 12:30ч, същата се взима за унищожение, спазвайки задължителното разпореждане на контролните органи.

* В случай, че във Вашия квартал нямаме открит пункт за раздаване на храна, заявената храна в този случай се връща в кухнята.

** Доставката е до врата на клиента, но само в случай че имаме осигурен достъп до работещ асансьор за етажи над 3-тия. В случай, че сградата не разполага с асансьор, доставката е до входа.


 

* Тъй като работим по изготвен график и имаме точно разписание, ако клиента, независимо по каква причина:

  • не отговори на позвъняването за доставка по телефона на нашия доставчик
  • не отваря вратата на жилището на нашия доставчик
  • не отговаря на позвъняване по домофона и съответно отваряне на вратата на входа на нашия доставчик

–  не можем да се връщаме обратно за повторно посещение на адрес, тъй като това забавя доставката на всички останали клиенти. 


* Получаване на храната при снеговалеж

Във връзка с обилния снеговалеж през зимата на 2016/2017 година и  претърпелите ПТП по това време наши служебни автомобили, в следствие на непочистените междублокови улици във всички квартали, „Детска Кухня  “Happy  Bebe“  гр.Бургас уведомява своите клиенти, че в случай на снеговалеж през зимния период доставката до дома няма да бъде възможна, докато не настъпят условия за достъп до всички блокове – проходими и/или почистени от сняг улици . Всички клиенти ще получават поръчаната от тях храна в най-близкият до адреса им пункт за раздаване на храна до настъпване на гореописаните условия. Времето за получаване на храната от пунктовете ще бъде както обикновено –  до 12:30часа.

За клиентите на кухнята извън гр.Бургас и отдалечените квартали на гр.Бургас, в които нямаме открит раздавателен пункт, при задържала се снежна покривка по пътя, доставката на храна ще бъде преустановена до нормализиране на пътните условия. В тези дни на невъзможност за доставка вследствие на снежна покривка по пътищата, храната на клиента НЕ СЕ губи.

* Поръчка и доставка на памперси

Детска Кухня „Happy Bebe“ гр.Бургас предлага удобството на своите клиенти да доставя заедно със заявената храна и памперси на марката Molfix с размери 4 и 5, както и от марката Pampers с размери 4, 4+, 5 и 5+ . Вече предлагаме и Pampers гащи с размери 4 и 5.

Памперсите се предлагат само и единствено на цял пакет, който може да бъде заявен от предходен ден за следващ, като ще бъде доставен до адреса заедно със заявеното меню храна.

  • Поръчката и доставката на памперси е възможна заедно и само със заявена храна от кухнята, т.е. не е възможно да доставим памперси без да има заявена храна.
  • Памперсите се заплащат в деня на доставката, отделно от цената на храната.
  • Поръчката за доставка на памперси  се прави от предходен ден за следващ, т.е. не можем да доставим памперси заявени от днешния ден за днешния ден.
  • Към момента се предлагат памперси само на марките Molfix и Pampers.
  • Посочените цени на памперсите са само за гр.Бургас. За цени извън гр. Бургас моля свържете се с нас по телефона.

* Пунктове за раздаване на храна

Детска Кухня „Happy Bebe“ гр.Бургас откри пунктове за раздаване на храна на територията на гр.Бургас

Всеки клиент на кухнята, който прецени, че му е по-удобно да си получава храната от пункт може да  заяви храна на пункт в съответния жилищен район посредством нашата онлайн форма към сайта или да ни пишете на нашия Viber на номер 0884 689923. Пунктовете за раздаване на храна можете да видите ТУК .

* Храната е за директна консумация до 12:30 часа същия ден. Във връзка със задължително разпореждане на РЗИ и ОДБХ гр.Бургас, след изтичане на посоченото време за раздаване, при невзета храна от пункт – до 12:30 часа, храната се прибира обратно от пунктовете в кухнята и се унищожава, като задължението за нейното заплащане не отпада (по поръчка на клиента е приготвена храна и за нея са вложени продукти, които следва да се заплатят).

Молим всички родители да взимат от пунктовете заявената от тях храна до 12:30 часа.


* Седмичен пакет

Детска Кухня  “Happy  Bebe“  предлага на своите клиенти и 1 храна БОНУС  при записване за седмичен пакет от 6  дни (не е задължително да са поредни), която се доставя ВИНАГИ в Събота. За да се възползвате от БОНУС храната в Събота НЕ Е задължително записването в кухнята да се осъществи в понеделник – можете да запишете седмичен пакет през който и да е ден от седмицата и пак ще получите БОНУС храна, ако сте заплатили целия пакет в първия ден от стартирането му.

  • БОНУС храната при групите от 10 месечна възраст  нагоре са винаги без десерт, т.е. получавате супа и основно ястие. Може да се добави и допълнителен десерт към бонус храната, в случай че клиента желае.
  • В един седмичен пакет (6 храни + 1 бонус храна), бонус храната, която се полага при предплащането на пакета е само 1/един/ брой, без значение този пакет как ще бъде разтеглен във времето  и колко Съботни дни ще обхване, тъй като предлагаме и опцията седмичния пакет да не е 6 поредни дни по желание на клиента.
  • Ако седмичен пакет започва в Събота като първи ден, кухнята изпраща поръчаната храна заедно с полагащата се бонус храна, като приема че клиента ще извърши плащането в същия ден и по този начин ще изпълни условието за получаването на бонус храната. В случай, че клиента без значение от причината, не извърши плащането в този ден, кухнята може да достави 2-те храни, но в този случай таксува втората храна като платена такава и тя остава дължима, т.е. вече не е бонус и става платена.

Ние НЕ  задължаваме нашите клиенти с обвързващи месечни пакети или договори, както и предплащане на големи суми наведнъж !  Получавате толкова пъти храна, колкото Вие самите изберете.

Забележка:

  • Плащането на избрания от клиента пакет се извършва в деня на ПЪРВАТА доставка до дома за целия избран период. Ако в първия ден от избраният пакет не е направено плащане, бонус храна НЕ СЕ НАЧИСЛЯВА.
  • В случай, че клиента заяви седмичен пакет до пункт и се възползва от промоционалната цена с 10% отстъпка, и в последствие по време на периода желае да промени с доставка до адрес, всички оставащи дни от заявения период се тарифират по регулярни цени БЕЗ 10% отстъпка от цената, валидна за получаване на храната от наш пункт.
  • Под седмичен пакет да се разбира винаги 6 менюта храна, по 1/едно/ меню на ден. Седмичния пакет не означава храна задължително за периода Понеделник – Събота. Първи ден на седмичен пакет може да бъде всеки един ден от седмицата.
  • При желание на клиента за отмяна на храна в съботния ден (при вече начислена бонус храна към предплатения седмичен пакет), бонус храната се губи, освен ако отменената платена храна заедно с бонуса не е прехвърлена напред отново за Съботен ден, като това изрично трябва да бъде заявено от клиента в момента, в който се прави отмяната на храната.

* Месечен пакет

При записване за месечен пакет от 26 дни (не е задължително да са поредни), Детска Кухня  “Happy  Bebe“  предлага на своите клиенти и 4 храни БОНУС, които се доставят ВИНАГИ в Събота.  За да се възползвате от БОНУС храната в Събота НЕ Е задължително записването в кухнята да се осъществи в понеделник – можете да запишете месечен пакет през който и да е ден от седмицата и пак ще получите 4 БОНУС храни, стига от започване на месечния Ви пакет до изтичането му като период да има по календар 4 съботни дни и да е направено предплащане на месечния пакет в пълен размер.

  • БОНУС храната при групите от 10 месечна възраст  нагоре са винаги без десерт, т.е. получавате супа и основно ястие. Може да се добави и допълнителен десерт към бонус храната, в случай че клиента желае.
  • При заявен и предплатен месечен пакет се полагат 4 бонус храни, без значение колко разтеглен във времето напред ще бъде месечния пакет и колко съботни дни обхваща. 
  • ПРИМЕР: При преместване на храни или временно спрян месечен пакет и впоследствие възобновен, без значение за какъв период, е възможно храните от месечния пакет да обхванат повече от 4 Съботи – 6 съботни или дори 7 съботни дни примерно. Бонус храните са 4 /четири/ на брой към месечния пакет и в тази връзка, ако клиента желае допълнителна заплатена храна към някоя от съботните дни, в които не се полага бонус храна, то клиента трябва да се свърже с нас, за да го уточним.

Ние НЕ  задължаваме нашите клиенти с обвързващи месечни пакети или договори, както и предплащане на големи суми наведнъж !  Получавате толкова пъти храна, колкото Вие самите изберете.

Забележка:

  • Плащането на избрания от клиента пакет се извършва в деня на ПЪРВАТА доставка до дома за целия избран период.
  • Ако в първия ден от месечния пакет не е направено плащане в пълен размер, бонус храна НЕ СЕ начислява.
  • Под месечен пакет да се разбира винаги 26 менюта храна, по 1/едно/ меню на ден. Месечен пакет не означава храна за един календарен месец от 1-во число до края на месеца.

* Как да поръчам?

За периода от 01.09.2018г. до 15.05.2019г., Детска Кухня „Happy Bebe“ ще приема заявки за следващ ден както обикновено, до 14:00ч. от предходен ден за следващ за дните от Понеделник до Петък, в Събота до 12:00ч. за заявки или промени за Понеделник. В Неделя кухнята почива и заявки или промени за следващата седмица няма да бъдат възможни.

За да поръчате храна за следващия ден е нужно:

1. Да направите онлайн заявка през нашия сайт до 14:00 часа на предходния ден за следващ , като ни предоставите нужната информация за да изпълним поръчката Ви.

2. Да ни пишете по Viber на номер 0884 689923 до 14:00 часа на предходния ден за следващ, в случай че желаете да заявите храна за следващия ден.

  • Заявки, пуснати след 14:00 часа (за дните Понеделник – Петък) за следващ ден не се обработват.
  • Заявки за Понеделник, подавани в Събота след 12:30 часа (след работно време) или в Неделя, когато кухнята почива, не се обработват. 

* Какви документи са необходими, за да запиша детето си при Вас?

За записване е нужно да ни предоставите бележка от личния лекар за липса на хранителни алергии на Вашето дете, както и копие на акта за раждане на детето,
като необходимите документи можете прикачите към Вашата онлайн заявка, както и да ги снимате и да ни ги изпратите по Viber на служебния ни телефон 0884 689923.

ВАЖНО! : Във връзка с въвеждането на GDPR, Детска Кухня „Happy Bebe“ моли всички клиенти, които предоставят копие от акта за раждане на детето, да скриват/ изтриват последните 4 цифри от ЕГН-то на детето, както и пълните ЕГН-та на двамата родители и всяка друга информация от акта за раждане, която не касае пряко самоличността на детето.

За Детска Кухня „Happy Bebe“  е важно да установи, че записаното към кухнята дете е реален съществуващ човек.

 

  • Повече информация и разяснения относно детайлите в нашата работа можете да се запознаете с нашата секция Въпроси и Отговори ТУК

Translate »
Декларация за защита на личните данни