УСЛОВИЯ




happy-bebe-logo

ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ!

Кухнята моли всички клиенти да НЕ ПРИТЕСНЯВАТ нашите телефонни оператори и доставчици относно часа за доставка.

Ние доставяме до 13:00ч. като краен час за доставка и НЕ можем да се ангажираме с точни или желани часове, тъй като факторите за забавяне са многобройни и са извън контрола на кухнята!

* ОБЩИ УСЛОВИЯ

1. Използвайки услугите на Детска Кухня „Happy Bebe“, клиента автоматично декларира, че Условията за ползване на услугата са му известни и ги приема безусловно, като се съгласява с правото на Детска Кухня „Happy Bebe“ за едностранната им промяна, за която следва да следи в сайта www.happybebe.bg

  • Детска Кухня „Happy Bebe“  запазва правото си да изменя, допълва и редактира настоящите Общи условия за ползване по всяко време, като всички промени се публикуват на следния адрес:  https://www.happybebe.bg/detska-kuhnq-usloviq

2. Детето трябва да е захранено със всички съставки на приготвяната от кухнята храна спрямо възрастовата му група. Клиента може да види влаганите съставки като разгледа седмичното ни меню. Задължение на клиента е да следи менюто и да прецени дали влаганите съставки в храната са подходящи за детето му, предвид това дали вече са въведени като захранване.
3. Детето трябва да е захранено с:

  • глутен
  • пилешко месо
  • пуешко месо
  • заешко месо
  • телешко месо
  • риба
  • масло
  • сирене
  • извара
  • кашкавал
  • адаптирано и/или прясно мляко спрямо възрастовата група

4. За записването е необходимо да пуснете онлайн заявка през нашия сайт, предоставяйки ни необходимата информация, за да можем да изпълним поръчката Ви.
5. Менюто за деца от 10 месечна възраст е с грамаж 200гр. за супа, 200гр. за основно ястие, 200гр. за течни десерти.

– Предлага се и вариант за 300гр. меню с или без десерт в зависимост от предпочитанията на клиента.

* когато десерта е печен, грамажа му е 120гр., както за меню 200гр., така и за по-голямото меню от 300гр.

6. Детска Кухня „Happy Bebe“ си запазва правото да променя менюто без предизвестие при непредвидени обстоятелства.

7. С цел подобряване на обслужването, Детска Кухня „Happy Bebe“ пази история на телефонните разговори, Viber комуникацията и останалите начини за връзка с нас .


* Условия за играта Покани Приятел

Запознайте се с правилата и условията на играта Покани Приятел ТУК

 


* Инструкция за съхранение на храната

*Храната е с най-добри качества, според обозначението на на етикета. В този времеви интервал храната трябва да се съхранява в хладилник до +4 градуса.

*Детска Кухня „Happy Bebe“ гр.Бургас използва контейнери от полипропилен за пакетиране на храната, произведени от материали в съответствие с Наредба №2 /23.01.2008г. за специфичните изисквания към материалите и предметите от пластмаси, предназначени за контакт с храни.

*Кухнята не носи отговорност, ако клиента с действията си доведе до разваляне  на храната и последиците от това.

* Политика за възстановяване на заплатена парична сума

Детска Кухня „Happy Bebe“ може да възстанови, след изрично желание на клиента, остатъчната сума от неизползваната заявена храна, като за целта трябва клиента да предостави издадения му касов бон, за да можем да възстановим остатъка от заплатената и неизползвана сума за храна.

Когато клиента е поръчал месечен пакет с отстъпка в цената, при възстановяване на заплатената сума се взема предвид регулярната цена на база 1 брой меню, а не промоционалната месечна цена с отстъпка, тъй като по желание на клиента се разваля заявения месечен пакет с промоционална цена.

При разваляне на месечния пакет и възстановяване на остатъчната сума от неизползваната храна, получените бонус храни до момента се таксуват регулярно без отстъпка на база 1 брой меню, според актуалните цени към момента за съответния грамаж.


* Политика за използване на бисквитки (cookies)

Политика за бисквитките

Хепи Бебе ЕООД  използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките („cookies“) можете да научете повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Ползвайки уебсайта , Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Какво представляват бисквитките

Бисквитките са малки текстови файлове, които се запазват на Вашия компютър или мобилно устройство, когато посещавате нашия уеб сайт. Те позволяват на уеб сайта да запаметява Вашите действия и предпочитания, за определен период от време, за да не се налага да ги въвеждате всеки път, когато посещавате сайта или преминавате от една страница към друга, което ни помага да Ви предоставяме съдържание, което смятаме, че ще бъде полезно и интересно за Вас.

Как и какви бисквитки използваме

Функционални бисквитки

Използваме бисквитки, които позволяват на уеб сайта да запаметява Вашите действия и предпочитания (като например потребителско име, език, възраст, размер на шрифта и други настройки за показване) за определен период от време, за да не се налага да ги въвеждате всеки път, когато посещавате сайта или преминавате от една страница към друга.

Бисквитки за сигурност

Използваме бисквитки от гледна точка на сигурност, чиято цел е да предотвратяват измамническо използване на идентификационни данни за вход, както и за защита информацията от неупълномощени страни.

Анализиращи бисквитки

Използваме Анализиращи бисквитки, които ни помагат да подобрим работа и ефективността на интернет страницата си като чрез тях събираме информация относно броя на уникалните посещения, статистически данни за употребата на интернет страницата, най-разглеждани, скоро разглеждани страници.

Бисквитки на трети страни

Използваме бисквитки на трети страни, които позволяват харесване или споделяне на съдържание в Социалните мрежи, бисквитки от Google Analytics, които помагат за проследяване трафика на уеб сайта и други бисквитки свързани с външни системи и сайтове интегрирани към уеб сайта.

Рекламни бисквитки

Използваме бисквитки, които на база Вашето поведение в нашия уеб сайт може да Ви показват реклами, които предполагаме, че отговарят на Вашите предпочитания и интереси.

Лични данни от бисквитките

Личните данни събрани от бисвкитките се използват единствено и само за осъществяването на конкретни функции в сайта, свързани със самия потребител.

Как да управлявате бисквитките

Повечето стандартни браузъри дават възможност да променяте настройките за „бисквитки“. Обикновено можете да намерите тези настройки в меню “опции” или “предпочитания” на вашия браузър. Повече информация относно това как да управлявате бисквитки (включително да как да ги изтриете) според вида на браузъра, който ползвате, може да намерите на следните линкове:

Internet Explorer – https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies#ie=ie-10

Firefox – https://support.mozilla.org/t5/How-To/Cookies/ta-p/16348

Chrome – https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en&ref_topic=14666

Safari – https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=en_US

iOS – https://support.apple.com/en-us/HT201265

Как се изтриват бисквитки?
Можете сами да изберете дали да приемете бисквитките или не. Ако искате да знаете кога Вашият компютър получава бисквитка, можете да настроите браузъра си така, че той да Ви уведомява за това. Така имате възможност да приемете или откажете дадена бисквитка. Вашият компютър може да бъде настроен да отхвърля всички бисквитки. Ако искате да разберете как да направите това, посетете aboutcookies.org. Моля, обърнете внимание, че промените в браузъра Ви, с които се деактивира функцията за бисквитки, ще попречат на части от нашия Сайт да функционира правилно.

Повече информация за това как „бисквитките“ се използват в интернет пространството може да намерите тук: www.aboutcookies.org.


* Неначисляване на бонус храна

Детска Кухня „Happy Bebe“ начислява бонус храна винаги в Петък, в заявен от клиента месечен пакет 26 храни + 4 бонус храни, като за това задължително трябва да е изпълнено условието за предплащане на заявения пакет в неговата цялост, в първия ден при първата доставка.

  • В случай, че при първоначално месечен пакет не е последвало плащане в първия ден при първата доставка, кухнята НЕ НАЧИСЛЯВА бонус храна, без значение от причината за пропуснатото заплащане в първия ден.
  • Към предплатените месечни пакети се начисляват и 4 /четири/ броя бонус храни. Ако в месечния пакет се падне 5-ти календарен Петък, то за този ден бонус храна не се начислява, тъй като са само 4 /четири/ броя бонус храни по пакет.
  • Бяха установени опити за заобикаляне на политиката на Детска Кухня „Happy Bebe“  относно начисляване на бонус храната,а именно неплащане в първия ден на заявения период (без значение от причината), при което обаче кухнята все пак доставя храната, макар и неплатена. Впоследствие на следващ ден клиента се отказва от заявения пакет (след като във вчерашния ден е получил храна,която не е заплатил), и на по-следващ ден отново желае да запише нов пакет с цел да получи по един или друг начин храна бонус, въпреки че изначално заявения  пакет храна не е бил заплатен. При установяване на случаи като този, Детска Кухня „Happy Bebe“ ще ги разглежда като опит за измама за получаване на бонус храна, която не се полага в гореописания случай. В тази връзка, ако клиента действа както е описано по-горе, Детска Кухня „Happy Bebe“  ще възстанови остатъка от заплатената сума предвид Политиката за възстановяване на заплатена парична сума, но ще откаже ново записване и в тази връзка бъдещото обслужване няма да бъде възможно.
  • По същият гореописан начин ще се процедира и с клиенти, желаещи да заплатят първия изминал неплатен от пакета ден като единична поръчка, след което да заяви нов пакет с оглед неправомерно получаване на бонус храна. Винаги ще се зачита първоначално заявеният период за действителен такъв.
  • Детска Кухня „Happy Bebe“ НЯМА ангажимент да напомня на родителя да предплаща пакета си в първи ден (за да не загуби бонус храната), както и да го информира за загубата на бонус храните при неизпълнението на условията по начисляването им. След заявяването на храна би следвало всеки родител да организира заплащането и, така както се заплащат всички останали услуги в ежедневието.
  • В случай на неплащане на пакет, от чисто човешка гледна точка, Детска Кухня „Happy Bebe“ има практика да оставя за малките си клиенти храната,макар и тя да е неплатена, но бонус храни няма да бъдат начислявани в описаните по-горе случаи.

 


* Доставка на храна

  • За ВСЕКИ отделен клиент (дете) се таксува отделна доставка към избраното меню, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ дали няколко деца са на един адрес.
  • Детска Кухня  “Happy  Bebe“ доставя храната до адрес до 13:00 часа като краен час. Обикновено храната се доставя доста преди крайния час.
  • Детска Кухня „Happy Bebe“ НЕ СЕ АНГАЖИРА с точни или желани от клиента часове за доставка ! Храната ще бъде доставена до крайния часови диапазон.

 

  • В А Ж Н О !
  • Детска Кухня „Happy Bebe“ не разполага с повече от 3 минути за доставка за всеки адрес! Всяко забавяне на доставчика ни от страна на клиента води до забавяне в доставката на всички останали клиенти на кухнята, които са след него като адрес. Молим всички клиенти да проявят разбиране и солидарност с останалите клиенти, за да можем да обслужваме всички навреме.   
  • В случай, че клиента първоначално e заявил доставка до адрес, и при позвъняването за доставката клиента заявява на куриера да остави храната в най-близкия ни пункт, в този случай доставката остава дължима.

* Когато е заявена доставка до адрес, задължение на клиента е да осигури представител на адреса до 13:00 часа за доставката или да посочи удобно и за двете страни място на адреса, където да доставчика да оставя храната и така да се избегне ангажимента от ежедневни срещи.
* В случай, че клиента не е осигурил представител на адреса в деня  на доставката и няма посочено място за оставяне на храната, както и ако не е осигурен достъп до входа чрез предоставяне на ключ или чип, заявената храна се оставя в най-близкия пункт. Ако храната не бъде взета и от пункта до 12:30ч, същата се взима за унищожение, спазвайки задължителното разпореждане на контролните органи.

* В случай, че във Вашия квартал или населено място ИЗВЪН гр.Бургас  нямаме открит и/или действащ в момента пункт за раздаване на храна, заявената храна в този случай се връща в кухнята, освен ако клиента не е посочил удобно и за двете страни място на адреса, където доставчика да оставя храната.

** Доставката е до врата на клиента, но само в случай че имаме осигурен достъп до работещ асансьор. В случай, че сградата не разполага с асансьор, или асансьора временно не работи, клиента слиза да приеме храната до входа. Ако клиента не отговаря на позвъняванията на посочените телефони, за да слезе и приеме храната поради неработещия асансьор, то същата се пренасочва до най-близкия пункт, от където може да бъде взета до крайния час за раздаване 12:30ч.

*** За населени места извън град Бургас доставката е до адреса, а не до врата.


 

* Тъй като работим по изготвен график и имаме точно разписание, ако клиента, независимо по каква причина:

  • не отговори на позвъняването за доставка по телефона на нашия доставчик
  • не отваря вратата на жилището на нашия доставчик
  • не отговаря на позвъняване по домофона и съответно отваряне на вратата на входа на нашия доставчик
  •        не се намира на адреса за доставка и не е осигурил негов представител да приеме храната

–  не можем да се връщаме обратно за повторно посещение на адрес, тъй като това забавя доставката на всички останали клиенти. 


* Получаване на храната при снеговалеж

Във връзка с обилния снеговалеж през зимата на 2016/2017 година и  претърпелите ПТП по това време наши служебни автомобили, в следствие на непочистените междублокови улици във всички квартали, „Детска Кухня  “Happy  Bebe“  гр.Бургас уведомява своите клиенти, че в случай на снеговалеж през зимния период доставката до дома няма да бъде възможна, докато не настъпят условия за достъп до всички блокове – проходими и/или почистени от сняг улици . Всички клиенти ще получават поръчаната от тях храна в най-близкият до адреса им пункт за раздаване на храна до настъпване на гореописаните условия. Времето за получаване на храната от пунктовете ще бъде както обикновено –  до 12:30 часа.

За клиентите на кухнята извън гр.Бургас и отдалечените квартали на гр.Бургас, в които нямаме открит раздавателен пункт, при задържала се снежна покривка по пътя, доставката на храна ще бъде преустановена до нормализиране на пътните условия. В тези дни на невъзможност за доставка вследствие на снежна покривка по пътищата, храната на клиента НЕ СЕ губи.


* Пунктове за раздаване на храна

Детска Кухня „Happy Bebe“ гр.Бургас откри пунктове за раздаване на храна на територията на гр.Бургас

Всеки клиент на кухнята, който прецени, че му е по-удобно да си получава храната от пункт може да  заяви храна на пункт в съответния жилищен район посредством нашата онлайн форма към сайта или да ни пишете в работно време на нашия Viber на номер 0884 689923. Пунктовете за раздаване на храна можете да видите ТУК .

*Във връзка със задължително разпореждане на РЗИ и ОДБХ гр.Бургас, след изтичане на посоченото време за раздаване, при невзета храна от пункт – до 12:30 часа, храната се прибира обратно от пунктовете в кухнята и се унищожава, като задължението за нейното заплащане остава, тъй като по поръчка на клиента е приготвена храна и за нея са вложени продукти и материали, които следва да се заплатят.

Молим всички родители да взимат от пунктовете заявената от тях храна до 12:30 часа.


* Месечен пакет 26 храни + 4 БЕЗПЛАТНИ бонус храни

При записване за месечен пакет от 26 дни (не е задължително да са поредни), Детска Кухня  “Happy  Bebe“  предлага на своите клиенти и 4 БЕЗПЛАТНИ бонус храни, които се доставят ВИНАГИ в 4-те дни Петък в календарния месец.

За да се възползвате от бонус храната в Петък, НЕ Е задължително записването в кухнята да се осъществи в Понеделник – можете да запишете месечен пакет през който и да е ден от седмицата.

  • БЕЗПЛАТНИТЕ бонус храни при групите от 10 месечна възраст  нагоре са винаги без десерт, т.е. получавате супа и основно ястие. Може да се добави и допълнителен десерт към бонус храната, в случай че клиента желае.
  • При заявен и предплатен месечен пакет се полагат 4 БЕЗПЛАТНИ бонус храни, без значение колко разтеглен е пакета във времето.
  • ПРИМЕР: При преместване на храни или временно спрян месечен пакет и впоследствие възобновен, без значение за какъв период, е възможно храните от месечния пакет да обхванат повече от 4 Петъка – 6 или дори 7 петъчни дни примерно. Бонус храните са 4 /четири/ на брой към месечния пакет и в тази връзка, ако клиента желае допълнителна заплатена храна към някой от петъчните дни, в които не се полага бонус храна, то трябва да се свърже с нас.

Ние НЕ  задължаваме нашите клиенти с обвързващи пакети или договори, както и предплащане на големи суми наведнъж!  Получавате толкова пъти храна, колкото Вие самите изберете.

Забележка:

  • Плащането на избрания от клиента пакет се извършва в деня на ПЪРВАТА доставка до дома за целия избран период.
  • Ако в първия ден от месечния пакет не е направено плащане в пълен размер, бонус храна НЕ СЕ начислява.
  • Под месечен пакет да се разбира винаги 26 менюта храна, по 1/едно/ меню на ден. Месечен пакет не означава храна за един календарен месец от 1-во число до края на месеца.

* Как да поръчам?

ВАЖНО !!! Считано от 01 Октомври 2024г /Вторник/ за зимния сезон 2024г/2025г се въвеждат промени относно времето за подаване на заявки за храна за следващ работен ден както следва:

* Заявки за следващ работен ден ще се приемат (по телефон, Viber чат и през сайта) от Понеделник до Петък до 14:00ч.
* Ако желаете храна за ден Понеделник, то трябва да се направи поръчка най-късно в Петък до 14:00ч.

* Спира се приемането на онлайн заявки през сайта до 20:00ч.

* В Събота и Неделя вече заявки за Понеделник няма да се приемат, дори и подадени онлайн през сайта.

В извън горепосоченото работно време няма да има служители на работа, които да могат да Ви съдействат.

Доставките за всички локации по Черноморието, извън град Бургас, се извършват до адрес на клиента, а не до врата.

 

 

  • Повече информация и разяснения относно детайлите в нашата работа можете да се запознаете с нашата секция Въпроси и Отговори ТУК

Декларация за защита на личните данни