(90.71%) 155 votes

Детска Кухня „Happy Bebe“

гр. Бургас

Често задавани въпроси

и отговори:

* Защо трябва да си взема заявената храна от пункта до 12:30часа ?

– Във връзка със задължителните изисквания на Регионалната Здравна Инспекция -гр.Бургас и Областната Дирекция по Безопасност на Храните – гр.Бургас,  Детска Кухня ‘Happy Bebe“ е длъжна след изтичане на упоменаният срок на годност за директна консумация до 12:30часа на деня, в който е произведена храната, да прибере невзетата храна от раздавателните пунктове и да я унищожи. Това е задължително изискване на контролните органи и ние сме задължени да го спазим.

  • При невзета от клиента храна в гореописания час до 12:30ч. на съответния ден, кухнята има задължението да вземе и унищожи невзетите храни от пунктовете. Тъй като невзетата храна е изрично заявена за приготвяне по желание на клиента и кухнята е вложила за тази поръчка съответните материали, стойността на взетата и унищожена храна остава дължима за плащане от клиента.  

* Защо вашата храна струва повече от храната на други кухни?

– Разликата между нас и останалите кухни е в това, че ние използваме  утвърдени марки продукти на фирми с доказани стандарти и сертификати за качество. Ние знаем, че компромис с храната на децата не може да бъде направен под никакъв предлог, а това води до своите разходи. Качеството никога не може да е евтино. Купувайки евтина храна, Вие правите компромис за сметка на Вашето дете и неговото здраве.

* Защо заявена храна в гр.Бургас е на една цена, а заявена храна за извън града е на друга цена?

– Детска Кухня „Happy Bebe“ предлага храна за различните места на различна цена. Изрично право на фирмата е да определя сама за кой град на каква цена ще продава храната.

*Ще получавам ли напомнящ SMS при изтичане на заявения от мен пакет за храна?

С оглед осигуряване на максимално удобство и елиминиране риска от забравяне от страна на клиента да поднови своя пакет за доставка на храна, кухнята изпраща безплатно напомнящ SMS на клиенти със заявени пакети храна в последния изтичащ ден от текущия им пакет. Тази опция не важи за клиенти, които заявяват храна ден за ден.

  • при някои клиенти съществува забрана от мобилния оператор за получаване на SMS от кратки телефонни номера като 1990 и т.н., поради което кухнята изпраща уведомителен SMS, но клиента не получава съобщението. Молим нашите клиенти с подобен проблем да се обърнат към мобилния си оператор за решаване на казуса.
  • услугата за напомняне чрез безплатен SMS от страна на кухнята е безплатна опция за удобство,като това не е изрично задължение на кухнята. Всеки родител е задължен сам да следи кога изтича храната на заявения от него период, с оглед на това да не остане без храна, ако не е потвърдил продължаването на заявения пакет.

* Може ли да давам мои стъклени съдове, в които да ми разсипвате храната за детето ?

 Използвайки стъклени съдове за разсипване и доставка за храна съществува сериозен риск от отчупване на парченце стъкло и попадането му в храната на детето. В тази връзка, ние не използваме стъклени съдове за храната, а само одобрени полипропиленови опаковки със сертификат за качество, подходящи за гореща и студена храна.

* Може ли да поръчам и взема само 1 брой супа или 1 брой основно ястие ?

 За съжаление не можем да делим супата от основното ястие. Супа и основно ястие вървят винаги заедно като меню. Единствено можем да предложим варианти без или със десерт.

* Има ли разлика в цената при доставка до пункт и с доставка до дома, и с колко?

Цената на храната, заявена до пункт или до адрес с доставка е една и съща. При поръчка на седмичен пакет (6 платени храни + 1 храна бонус) до наш пункт, всеки клиент получава 10% отстъпка от цената, която важи само за седмичен пакет поръчан до пункт. Когато се поръчва седмичен пакет до адрес се заплаща регулярната цена на храната за съответния грамаж и пакет, т.е. отстъпката от 10% важи за седмичен пакет, но само когато е до пункт. При поръчка на месечен пакет (26 платени храни + 4 бонус храни) отстъпката от 10% се прилага без значение дали се поръчва до адрес или до пункт.

Услугата Доставка до адрес се заплаща допълнително – за повече информация посетете раздел ЦЕНИ

* По какви рецепти приготвяте храната?

Детска Кухня „Happy Bebe“ гр.Бургас използва рецептите за приготвяне храната по утвърдения от Министерство на Здравеопазването „Сборник рецепти и ръководство за здравословно хранене на деца до 3-годишна възраст” издаден от проф. д-р д.м. Стефка Петрова и доц. д-р д.м. Веселка Дулева.

* Може ли да ми доставите храната до вкъщи в точно определен час?

– При доставка до вкъщи е важно да посочите всички особености свързани с достъпа до вашия адрес – домофон, номер на апартамент и т.н.

Детска кухня  “Happy  Bebe“  гр.Бургас доставя храната до адрес до 12:30 часа. Поради натовареността на нашите куриери и интензивността на работата, Детска Кухня „Happy Bebe“ гр. Бургас не може да се ангажира с точни часове за доставка. След като е определен приблизителен интервал на доставка е нужно да бъдете на посочения адрес, тъй като се стараем всички клиенти да бъдат обслужени максимално бързо и не разполагаме с възможността да се бавим повече от 3 минути.

В случай, че на адреса не е осигурен Ваш представител да получи храната (или алтернативен вариант къде да оставим Вашата храна), заявената храна се оставя в най-близкия пункт. В случай, че във Вашия квартал нямаме открит пункт, заявената храна се връща в кухнята. Задължението по заплащането на услугата Доставка до дома остава дължимо, тъй като сме посетили адреса и не по наша вина храната не е предадена на посочения адрес.

* Какво означава, надписът на етикета на храната – Срок на годност до 12:30 часа / Най-добър до 12:30часа ?

–  Надписът на етикета на храната – Срок на годност до 12:30 часа / Най-добър до 12:30 часа означава, че това е времето, до което храната е с най-добри вкусови качества за директна консумация. След този срок,  храната трябва да бъде съхранена в хладилник, ако ще се консумира по-късно.

Повече относно Инструкцията за съхранение на храната можете да прочетете в раздел Условия на сайта.

* Мога ли да поръчам на кухнята да ми приготви конкретно определено от мен меню , с което да храня детето си?

– Храненето на малки деца е различно от храненето на възрастен човек.

Ето защо Министерство на Здравеопазването издаде „Сборник рецепти и ръководство за здравословно хранене на деца до 3-годишна възраст“ от авторски колектив проф. д-р Стефка Петрова, дм, доц. д-р Веселка Дулева, дм, гл. асист. д-р Лалка Рангелова, дм и инж. хранителни технологии Мариана Куртишева от Националния център по обществено здраве и анализи, д-р Антоанета Антонова – педиатър, д-р Камен Николов от Българската агенция по безопасност на храните.

Сборникът „Рецепти и ръководство за здравословно хранене на деца до 3-годишна възраст“ е изцяло съобразен с изискванията за здравословно хранене на децата на възраст от 0 до 3 години, организирано на територията на детските заведения и детските кухни, включени в Наредба № 2 от 7 март 2013 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 0 до 3 години в детските заведения и детските кухни. Сборникът е утвърден от Министерството на Здравеопазването с писмо № 74-01-106 от 5.09.2013 г. като ръководство за внедряване на здравословните принципи в организираното хранене на децата от 0 до 3-годишна възраст.

Министество на Здравеопазването задължава детските кухни да готвят изцяло по издадения „Сборник рецепти и ръководство за здравословно хранене на деца до 3-годишна възраст“ . В тази връзка всяко хранене на Вашето дете извън рамките на този рецептурник е риск за пълноценното хранене, растежа и здравето на детето.

* Ако отсъствам, храната ми за деня губи ли се?

– В случай, че клиента е възпрепятстван в определен ден да получи храната, която е заплатил (детето се разболее или отсъствате от града или каквато и да е друга причина), може да се обади на нашите телефони 0884 689923 или 056 713 036 и да ни уведоми до 14:00 часа на предходния ден. 

Храната Ви не се губи и Ви остава за бъдещо ползване. Нужно е само да ни уведомите до 14:00 часа на предходния ден, за да Ви включим в графика за следващия ден.

След 14:00 часа промени за следващия ден не са възможни.

* Кога трябва да предоставя на кухнята документите от личния лекар и останалите заявления?

Документите, необходими за записване на Вашето дете при нас може да прикачите като сканиран файл/снимка при записването през нашата онлайн форма за записване на нашия сайт, директно от този линк – ПОРЪЧАЙ.

Можете и да ни изпратите снимани необходимите документи на нашия Viber на телефон 0884 689923.

Също така ако разполагате с докумените в хартиен вариант можете да ги предадете на нашия доставчик в деня на доставката, или да ги оставите в някой от нашите пунктове.

* Мога ли си прехвърлям храната от днес за днес на друго място?

За съжаление не можем да правим прехвърляния в същия ден на доставката от един на друг адрес или от пункт на адрес. Работим с точни графици за доставка и се стремим да обслужим максимално бързо всички клиенти. Всяка такава промяна в последния момент води до забавяне в доставката на храната на останалите клиенти на кухнята. Благодарим за разбирането.

* Чия е отговорността, ако храната след като е доставена загуби вкусовите си качества или се развали?

–  Детска Kухня “Happy  Bebe“  доставя храната топла и годна за консумация, удостоверено със Сертификат за качество. След доставка на храната, отговорността за нейното съхранение е изцяло на клиента и в тази връзка кухнята не носи отговорност, ако клиента с действията си доведе до разваляне  на храната и последиците от това. Това важи и за БОНУС храната, доставяна в събота.

* С какво мляко готвите?

За застройка на супите използваме кисело мляко с масленост над 3% по БДС.
– Храната за деца от
10 до 12 месеца се приготвя само с адаптирано мляко.
При храната за деца над 1 година млякото, което се използва е пълномаслено над 3 % по БДС.

Съвет: Преди да започнете да храните детето си с детска кухня се консултирайте с диетолог!

* Каква е рибата в менюто?

– Използваме филе от чилийска сьомга – риба, доставяна от реномирани доставчици с отлични вкусови и хранителни качества.

* Използвате ли яйца?

Ние не използваме яйца при приготвянето на храната.

* Каква мазнина използвате при приготвяне на храната?

– Използваме висококачествено слънчогледово олио по браншови стандарт.

* Използвате ли сол?

– Ние не използваме сол при приготвянето на храната. Храната е абсолютно чиста.

* Какви подправки използвате?

– Използваме само зелени български подправки – магданоз, копър, целина, суха чубрица, джоджен, дафинов лист.

* Има ли разлика в консистенцията на храната при различните възрастови групи?

Да, разлика съществува при храната за деца от 10 до 12 месеца спрямо тази за деца над 1 година. При по-малките консистенцията е в пасиран вид, съобразен с нуждите  на всяко дете в тази възраст.

Съвет: Препоръчително е всяко дете да се захрани с „преходна храна“ /10-12м/ преди да премине към консумация на храна ,предназначена за деца над 1 година, съобразена с всички норми за правилно и здравословно хранене на децата от 1 до 3 години.

* Защо заявки се приемат до 14 часа?

Стремим се да получим информация за утрешното потребление, тъй като голяма част от продуктите, които влагаме в нашите храни са пресни и охладени.

* Какви са рисковете от неправилно хранене на детето?

Значението на пълноценното хранене за здравето и нормалното развитие на детето е добре известно. Неправилното хранене води до изоставане във физическото развитие и спад на имунитета. От друга страна, е  установено, че системното прехранване от най-ранна възраст също може да има неблагоприятни последици за бъдещото развитие и здравето на индивида в по-късна възраст. Редица изследвания показват, че прехранването и затлъстяването от най-ранна възраст водят до адаптивни промени в обменните процеси със склонност към затлъстяване в по-късна възраст.

 

  • Можете да се запознаете с Условията за ползване на нашата услуга ТУК
  • За всякакви други въпроси можете да ни потърсите на нашите телефони 0884 689923 и 056 713 036 в работно време.

 

 

Translate »
Декларация за защита на личните данни