Поръчай Сега

 

happy-bebe-logo

 

 

ВАЖНО !!! Считано от 01 Октомври 2024г /Вторник/ за зимния сезон 2024г/2025г се въвеждат промени относно времето за подаване на заявки за храна за следващ работен ден както следва:

* Заявки за следващ работен ден ще се приемат (по телефон, Viber чат и през сайта) от Понеделник до Петък до 14:00ч.
* Ако желаете храна за ден Понеделник, то трябва да се направи поръчка най-късно в Петък до 14:00ч.

* Спира се приемането на онлайн заявки през сайта до 20:00ч.

* В Събота и Неделя вече заявки за Понеделник няма да се приемат, дори и подадени онлайн през сайта.


В извън горепосоченото работно време няма да има служители на работа, които да могат да Ви съдействат.

Доставките за всички локации по Черноморието, извън град Бургас, се извършват до адрес на клиента, а не до врата.

За клиенти, които желаят да получават храна за избран от тях период, моля използвайте формата за онлайн поръчка по-долу.

За клиенти, желаещи да получават храна по схема в определени дни от седмицата, в полето Допълнителна Информация можете да посочите в свободен текст датите, за които желаете храна.


ВАЖНО: С цел удобство при попълването на информацията на клиента, формата за подаване на заявки запазва последно зададените опции.

Моля, отделете нужното време за внимателно попълване на формуляра за записване









    Форма за онлайн поръчка


    ОПИТАЙТЕ БЕЗПЛАТНО НАШАТА ХРАНА ОТ РАЗДАВАТЕЛЕН ПУНКТ




    *


    *


    *



    *

    / телефонния номер трябва да бъде в следния формат: “ 0888123456 “ /



    *



    6. Желаете ли месечен пакет с БОНУС менюта към него?
    /ако желаете да се възползвате от нашите БОНУС менюта, моля изберете месечен пакет 26 храни и посочете датите на желания период ОТ-ДО включително/



    *

    / Пример: от 08.04.2016г. до 08.04.2016г., в случай че желаете храна за 1 ден /

    *


    / Моля, избирайте датите включително /



    *

    Забележка: АБКМ означава Алергия към Белтъка на Краве Млякото





    *
    10. За ден Четвъртък желая:

    /в Четвъртък кухнята приготвя 2 РАЗЛИЧНИ по вид варианта на менюто/

    ВАЖНО!
    /Ако сте избрали да има храни и за Четвъртък и Петък, началните и крайните дати на пакета от т.7 трябва да обхващат и тях/


    *
    11. За ден Петък желая:

    /в Петък кухнята приготвя САМО ЕДИН вариант на менюто/

    ВАЖНО!
    /Ако сте избрали да има храни и за Четвъртък и Петък, началните и крайните дати на пакета от т.7 трябва да обхващат и тях/




    / Моля, предоставете 2-ри допълнителен телефонен номер за връзка /










    15. Избор на населено място





    *



    *




    /С всички условия по играта „Покани Приятел…“ можете да се запознаете ТУК. /





    *
    Като Родител предоставям изричното си доброволно съгласие, моите и на детето лични данни, да бъдат обработвани за целите на услугата.



    *

    Съгласен/на съм



    *

    /при избран метод за плащане Банков превод ще получите и банковите детайли по Viber или email/





    ВАЖНО !!! Кухнята НЕ извършва телефонно обаждане след подадената заявка за потвърждение.

    След еднократно натискане на бутон „Изпрати поръчката“ изчакайте до потвърждението, че поръчката е успешно изпратена към нас.
    Ако на Вашият имейл липсва копие от направената поръчка, това означава, че заявката не е подадена както трябва и не е получена от нас. Молим да опитате отново



     

    ВАЖНО !!! Считано от 01 Октомври 2024г /Вторник/ за зимния сезон 2024г/2025г се въвеждат промени относно времето за подаване на заявки за храна за следващ работен ден както следва:

    * Заявки за следващ работен ден ще се приемат (по телефон, Viber чат и през сайта) от Понеделник до Петък до 14:00ч.
    * Ако желаете храна за ден Понеделник, то трябва да се направи поръчка най-късно в Петък до 14:00ч.

    * Спира се приемането на онлайн заявки през сайта до 20:00ч.

    * В Събота и Неделя вече заявки за Понеделник няма да се приемат, дори и подадени онлайн през сайта.

    В извън горепосоченото работно време няма да има служители на работа, които да могат да Ви съдействат.

    Доставките за всички локации по Черноморието, извън град Бургас, се извършват до адрес на клиента, а не до врата.

    Декларация за защита на личните данни