Форма за онлайн поръчка
*
1. Трите имена на родител
*
2. Трите имена на детето
*
3. Рожденна дата на детето
*
4. Телефонен номер за връзка
Mолим да предоставите и 2-ри телефонен номер, но по-долу в полето Допълнителна Информация
/ телефонния номер трябва да бъде в следния формат: “ 0888123456 “ /
*
5. Вашият E-mail
/ при успешно подадена заявка за храна ще получите копие на поръчката на посочения имейл /
6. Желаете ли месечен пакет с БОНУС менюта към него?
/ако желаете да се възползвате от нашите БОНУС менюта, моля изберете месечен пакет 26 храни и посочете датите на желания период ОТ-ДО включително/
*
7. Дни за доставка ( от дата )
/ Пример: от 08.04.2016г. до 08.04.2016г., в случай че желаете храна за 1 ден /
*
Дни за доставка ( до дата )
/ Моля, избирайте датите включително /
*
8. Избор на меню
/ За всякакви различни от описаните вариации на меню се свържете с нас по телефона /
Забележка: АБКМ означава Алергия към Белтъка на Краве Млякото
9. Желаете ли 2 броя от избраното от Вас меню за всеки един от избраните дни в поръчката?
/ 1 брой меню означава супа, основно ястие и десерт /
Да, желая по 2 броя от избраното от мен меню за всеки един от избраните дни в поръчката
*
10. За ден Четвъртък желая:
/в Четвъртък кухнята приготвя 2 РАЗЛИЧНИ по вид варианта на менюто/
ВАЖНО!
/Ако сте избрали да има храни и за Четвъртък и Петък, началните и крайните дати на пакета от т.7 трябва да обхващат и тях/
*
11. За ден Петък желая:
/в Петък кухнята приготвя САМО ЕДИН вариант на менюто/
ВАЖНО!
/Ако сте избрали да има храни и за Четвъртък и Петък, началните и крайните дати на пакета от т.7 трябва да обхващат и тях/
12. Допълнителна информация / 2-ри телефонен номер
/ Моля, предоставете 2-ри допълнителен телефонен номер за връзка /
13. Изберете удобния за Вас пункт за гр.Бургас
/ Часовете за раздаване на храна за всеки пункт можете да видите от списъка с ПУНКТОВЕ за гр.Бургас /
В случай, че желаете храна до адрес, моля НЕ избирайте пункт
14. АВТОМАТИЧНО подновяване на период и меню
/ За удобство на клиента можете да изберете заявения период да бъде автоматично подновяван при същите условия, до момента в който не се свържете с кухнята периода да бъда прекъснат /
Желая автоматично подновяване на избрания от мен период и меню при същите условия
15. Избор на населено място
* Желая доставка до адрес
Квартал / Място на отсядане / име на хотел, къща за гости /
Блок / Улица №
Вход /само за гр.Бургас/
Етаж /само за гр.Бургас/
Разположение на апартамент /само за гр.Бургас/
(ляв, среден, десен или друго обстоятелство)
Домофон на входа /само за гр.Бургас/
(посочете какво пише на домофона долу на входа)
*
Посочените в сайта цени важат само за гр.Бургас и не важат за кв.Черно Море и кв.Рудник, както и за населени места извън гр.Бургас
Да, запознат съм с цената на поръчаната от мен храна
*
Приемам Условията за ползване на услугата, както и крайния час за раздаване на храната от пункт до 12:30ч, и до 13:00ч. за доставка до адрес, без ангажимент за точен или желан час за доставка
Да, приемам всички Условия за ползване на услугата, както и посочените крайни часове
Промо код от играта „Покани приятел и спечели 10лв под формата на храна“
/С всички условия по играта „Покани Приятел…“ можете да се запознаете ТУК. /
За записване на Близнаци, предоставянето на копие от актовете за раждане е задължително.
/ молим да ни изпратите документите на Viber чат със закрити ЕГН-та /
*
Като Родител предоставям изричното си доброволно съгласие, моите и на детето лични данни, да бъдат обработвани за целите на услугата.
*
Заплащането на цялата поръчка се извършва в 1-вия ден при първата доставка на храната за целия заявен период, след което само се получава вече заплатената храна
Съгласен/на съм
*
Изберете един от двата метода за заплащане на поръчката
/при избран метод за плащане Банков превод ще получите и банковите детайли по Viber или email/
БАНКОВ ПРЕВОДПлащане в брой
ВАЖНО !!! Кухнята НЕ извършва телефонно обаждане след подадената заявка за потвърждение.
След еднократно натискане на бутон „Изпрати поръчката“ изчакайте до потвърждението, че поръчката е успешно изпратена към нас.
Ако на Вашият имейл липсва копие от направената поръчка, това означава, че заявката не е подадена както трябва и не е получена от нас. Молим да опитате отново